perjantai 24. toukokuuta 2013

Tuuli ajolla...

En oo taas pitkään aikaan kirjoittanut mitään järkevää, enkä tosiaan keksi nyttenkään mitään mistä kirjoittaisin! No oon nyt ollut pari päivää vähän huonona. Tai en silleen huonona, mutta on vaan ahdistanut tosi paljon, ja ollut huono olo. Ja sitten olen tietenkin fiksuna tyttönä purkanut kaiken Mikkoon. Tunnen itseni niin voittajaksi taas!  No onneksi nyt on hyvä päivä, ja eilen illalla tuli hyvä olo, ja sain pyydettyä anteeksi ukkelilta että olin TAAS perseeseen ammuttu karhu!

Noh otin tossa eilen piiiiiiiitkästä aikaa yhteyttä mun "vanhaan" kaveriin Teean, ja tuli niin hyvä olo, kun sai pitkästä aikaa jutskailla sen kanssa. Muisteltiin  vähän vanhoja. Esim sitä että meillä oli joskus ihan hervotun tappelu :D No onneks ne on vanhoja juttuja jo, ja nyt eletään justiiinsa tässä hetkessä ja menneet on unohdettu!

Huomenna olisi tarkoitus, (ehkä) suunnata viiville ja siitä sen kanssa koko yöksi Syvikseen (Syvälahden tanssilava) Katsomaan Taikakuuta ja sitten vaan ihan vaapaehtoisena töihin sinne :) En mä nyt keksi että mitä mä kertoisin niin aattelin että jos muistan otan kuvia sieltä syviksestä yms :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti